facebook

Најчесто поставувани прашања

Што е Gley?
Прва македонска национална стриминг платформа. Најдобар избор на домашни, регионални и светски филмови и серии на едно место. Сите преведени на македонски и албански јазик.

• ШТО САКАШ — Голем избор на содржини од различни жанрови и формати, изборот е твој.
• КОГА САКАШ — На тросед, во двор, или во движење. Потребна е само стабилна интернет врска.
• КАДЕ САКАШ — ТВ, мобилен, таблет, комјутер. Изборот е твој.
• КОЛКУ САКАШ — Еден филм или цела сезона? Зошто да не и двете. Без ограничување, секоја недела нови содржини.

Без грижи! GLEY нуди необврзувачка месечна претплата, без обврзувачки договор. Без реклами! Непрекинато гледање на омилената содржина.

Опушти се со GLEY! Целосно локализиран интефејс и содржина на македонски и албански јазик.

Уживај каде сакаш, во висока резолуција!
Гледај неограничено, филмови и серии со висока HD резолуција и квалитетен звук.

Инсталирај GLEY и уживаj

Како да се претплатам?
Претплатник може да биде секое лице постаро од 18 години. Сѐ што треба е да отворите корисничка сметка на www.gley.mk. Плаќањето се врши преку: кредитни или дебитни картички MasterCard® и Visa.

За регистрација кликнете ТУКА.


Дали плаќањето преку интернет е безбедно?
Да, плаќањето преку интернет е безбедно.

Внесените податоци за платежните картички се пренесуваат во заштитена форма преку специјални системи и протоколи, преку процесорот КаСис АД Скопје. Бидејќи процесот се врши преку страниците на банките, информациите во ниту еден момент не се достапни за нашиот систем.


Како да гледам бесплатно и дали се врши наплатата?
Бесплатен пробен период корисникот може да добие преку Gley промо ваучер, акциска продажба или друг облик на тековни промоции. За целосен пристап потребно е корисникот да се претплати на еден од понудените пакети (избор на пакети).

Дали можам да го сменам пакетот од поголем во помал?
Да. Промена на пакет од поголем во помал е возможна. Изборот можете да го направите кога сакате. Новиот пакет стартува по истекот на постоечката претплата.

Како да активирам Gley ваучер?
Зависно од тоа дали сте нов или постоечки корисник Gley ваучерот може да го искористите на два начини:

1. Доколку сте нов корисник: РЕГИСТРИРАЈТЕ се на нашата интернет страница www.gley.tv и при НАЈАВА во Начин на плаќање одберете GLEY ВАУЧЕР.

2. Доколку сте постоечки корисник: Во вашиот кориснички профил под Кориснички поставки одберете Преглед на пакет и внесете го Gley ваучер кодот во полето GLEY ВАУЧЕР. Ова важи за Gley продажните ваучери не за промотивните ваучери.


Плаќањето беше одбиено. Што да правам?
Во случај на одбиено плаќање, Ве молиме проверете ја точноста на внесените податоци за платежната картичка и обидете се повторно. Доколку овој проблем и понатаму се јавува, контактирајте го издавачот на картичката за можни ограничувања.

Како да ја откажам претплатата?
Претплатата може да ја откажете во кое било време. Преку веб-страницата пристапете во делот „КОРИСНИЧКИ ПОСТАВКИ“ – „ПРЕГЛЕД НА ПАКЕТИ“. После откажувањето на претплатата имате пристап до содржините до крајот на веќе активираниот временски период.

Корисник сум на Gley и сакам начинот на плаќање на претплатата да ми биде преку сметка на телекомуникациски оператор.
Пред истекот на вашата претплата потребно е истата да ја откажете. Контактирајте го вашиот телекомуникациски оператор со цел обезбедување Gley активациски код. На нашата интернет страница одберете нов начин на плаќање со внесување на кодот во делот: Активација на пакет > Телекомуникациски оператор.

Корисник сум на Gley преку телекомуникациски оператор и сакам начинот на плаќање на претплатата да ми биде преку картичка, а не телеком сметка.
За откажување на претплата преку телекомуникациски оператор потребно е да го контактирате вашиот оператор. На нашата интернет страница одберете нов начин на плаќање во делот: Активација на пакет > Платежна картичка.

Како да регистрирам нова претплатничка сметка на Gley преку телекомуникациски оператор?
За регистрација на нова претплатничка сметка преку телекомуникациски оператор потребно е да ја посетите интернет страницата на операторот и се информирате во делот: За Македонски Телеком https://www.telekom.mk/gley.nspx, за А1 Македонија https://www.a1.mk/gley.

Дали може да гледам содржина на повеќе уреди истовремено?
Бројот на уреди за истовремено гледање зависи од пакетот на претплатата кој го имате избрано. За информации за пакетите на претплата кликнете ТУКА.

Како да ја инсталирам апликацијата на мобилен телефон или смарт телевизор?
За инсталација на апликацијата отворете ја продавницата за апликации на уредот и бесплатно преземете ја GLEY апликацијата. За да ја користите апликацијата потребно е да имате корисничка сметка на платформата.

Како може да пристапам кон GLEY?
Кон GLEY може да пристапите преку:

- Компјутер или лаптоп преку Google Chrome, Safari, Opera и Mozilla Firefox интернет пребарувачите.

- LG Smart TV: на сите уреди со webOS верзија 3.0 и понови верзии.

- Samsung Smart TV - Tizen: на сите уреди произведени во 2017 г. и понови.

- Philips Smart TV - Saphi : оперативен систем базирани на NV671 и NV690 платформата произведени од 2020г. до денес, како и на платформата MT5806 од 2019 и 2020г.

- Android TV: на сите уреди со оперативен систем верзија 7.0 и понови верзии.

- Hisense VIDAA 6.0 и понови.

- Мобилни уреди: Android (6.0 и понови верзии) и iOS (10.0 и понови верзии).

- Android TV Box од Македонски Телеком

На кој јазик е достапна GLEY платформата?
Корисничкиот интерфејс е достапен на македонски, албански и на англиски јазик, а содржините се со превод на македонски и албански јазик. Јазикот може да се промени во кој било момент во делот „КОРИСНИЧКИ ПОСТАВКИ“.

Дали може да прекинам со гледање на содржината и да продолжам од почеток?
Да, во секој момент може да ја гледате содржината од моментот кога сте паузирале, или да изберете да гледате од почеток.

Дали платформата нуди родителска заштита?
Секоја содржина е обележана според возрасна категорија. Во делот „КОРИСНИЧКИ ПОСТАВКИ“ преку функцијата родителска заштита го ограничувате пристапот до содржините кои не се соодветни за одредена возраст. Родителската заштита на корисничкиот профил може да се активира со внесување на ПИН код во делот „КОРИСНИЧКИ ПОСТАВКИ“.

Дали можам да ја користам услугата GLEY во странство?
Да, услугата GLEY може да ја користите во странство, но со ограничен пристап до содржините.

Со каков квалитет се достапни содржините?
Сите содржини се достапни во висококвалитена FULL HD резолуција (1080p). Квалитетот зависи од типот на уредот од кој пристапувате и брзината на интернет-конекцијата.

Имам прекин со вчитувањето на содржината. Што да направам?
Ваквиот проблем најчесто се случува поради слаба широкопојасна интернет-конекција, брзината на интернетот, техничките перформанси на уредот што го користите или локацијата на која се наоѓате. Ви препорачуваме да ги проверите овие параметри, а ако проблемот и понатаму постои, контактирајте го нашиот центар за корисничка поддршка.

Каква интернет-конекција е потребна за да се гледа GLEY?
За пристап кон GLEY е потребна широкопојасна интернет-конекција, со брзина од најмалку 3 Mbps.

Не можам да ја стартувам GLEY апликацијата. Што да направам?
Доколку не можете да ја стартувате апликацијата проверете ги следните параметри: дали GLEY апликацијата на Вашиот уред е ажурирана со последната достапна верзија, дали интернет врската од која пристапувате ги исполнува минималните барања за работа на апликацијата или проверете дали Вашиот уред е на листата поддржани уреди.
Ја заборавив лозинката. Како да добијам нова?
Ако сте ја заборавиле лозинката, на формата за најава одберете го линкот „ЗАБОРАВЕНА ЛОЗИНКА“, следете ги упатствата и на Вашата е-пошта ќе добиете нова привремена автоматски генерирана лозинка, која може да ја промените при следна најава во делот „КОРИСНИЧКИ ПОСТАВКИ“.

Како да го променам ПИН кодот?
Пинот за родителска заштита можете повторно да го добиете во кое било време доколку влезете во поставките на Вашиот профил и одберете „РОДИТЕЛСКИ НАДЗОР“. Потоа, одберете ја опцијата „ЗАБОРАВЕН ПИН“ и новиот пин ќе Ви биде испратен на e-поштата со која сте се регистрирале на нашата услуга. Пинот можете да го смените во кое било време.

Како да ја променам мојата е-пошта?
Вашата е-пошта може да ја промените во кое било време со пристап на веб страната www.gley.tv од вашиот комјутер или лаптоп, најавете се со е-поштата со која ја извршивте регистрацијата и избраната лозинка. Во делот „КОРИСНИЧКИ ПОСТАВКИ“ кликнете на „УРЕДИ ГО ПРОФИЛОТ“ и во полето „Е-ПОШТА“ внесета ја новата адреса. Откако ќе ја направите промената потврдете на „АЖУРИРАЈ ГО ПРОФИЛОТ“.